גולש יקר. 
ברוך הבא לאתר הקניות mobileland.co.il
שירות איכותי ושביעות רצון הן מהמוצר והן מהשירות ערך עליון עבורנו , יחד עם זאת ישנם תנאים הכרחיים לשימוש באתר.

עצם השימוש באתר מהווה הסכמה מצדך לתנאי התקנון.


מוצרים באתר
חנות האינטרנט מכילה מגוון מוצרים הנמצאים במלאי בחנות וניתנים לאיסוף ללא דמי משלוח!

רכישה בחנות תינתן אפשרות לתשלום במזומן או בכרטיס אשראי.

צוות החנות עושה כל שביכולתו למניעת טעויות הקלדה במחיר או בתיאור המוצר ובתמונה מצורפת , אולם ייתכנו מקרים חריגים בהם הדגם המופיע בתמונה איננו זהה לחלוטין, במקרה זה תימסר הודעה לצרכנים והם יוכלו לבטל את הזמנתם בלא גביית דמי ביטול או להחליט לאשר את ההזמנה.


תנאי תשלום
המכירה באתר מתבצעת בכרטיס אשראי בלבד, במספר התשלומים הנקוב בדף הזמנת המוצר. המחירים הינם בשקלים וכוללים מע"מ כחוק. התשלום בכרטיס אשראי כפוף לתנאי חברת האשראי. המוצר יסופק רק במידה והתשלום עבורו התקבל במלואו. ניתן למסור את פרטי כרטיס האשראי טלפונית לנציג שירות.

בתשלום בכרטיסי האשראי של American Express  או Diners Card תוספת תשלום הינה 3% לסכום כללי של העיסקה.

אין אנו מכבדים כרטיסי אשראי זרים (כרטיסי אשראי שלא הונפקו בישראל).


פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים , עבור כל הזמנה תידרשו למסור את פרטי הכרטיס מחדש.

בכל מקרה, החברה שומרת לעצמה את הזכות שלא לחייב לקוח ולא לספק מוצר במקרה שפרטי האשראי אינם מלאים ונכונים, או במידה וקיים חשד סביר כי ההזמנה אינה כשרה.

 

אבטחת מידע ופרטיות

 

הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר.

בעמודים באתר שבהם ניתן להזמין מוצר או שירות, להזמין מידע וכו`, נדרש מידע כמפורט:

שם, ת.ז., כתובת, דוא"ל, טלפון, מספר כרטיס אשראי וכו`.

לעיתים ניתן לרשום מידע הרלוונטי לאדם אחר, למשל, כשמזמינים מתנה לאדם אחר,

רושמים לגביו שם, ת.ז., דוא"ל, כתובת, טלפון וכו`.

 

מה אנחנו עושים עם המידע?

במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר, שירות או מידע, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב הצרכן, הוצאת קבלה וכו`).

המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי).

מידע הנמסר אודות אדם אחר לצורך משלוח מתנה משמש למטרה זו בלבד

במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר.

נעשה שימוש בפרטים שלך לצורך זה אלא אם בקשת זאת מפורשות.

 

במידע לא מזהה, כלומר מידע שאינו יכול להיות מיוחס לאדם מסוים, אנו עושים שימוש כדי לשפר את האתר שלנו ולעדכן את ההתנהלות המסחרית שלנו ואת שירותינו, כשמידע לא שמי זה מועבר גם לגורמים אחרים, בהם המפרסמים אצלנו. לדוגמא: מספר המבקרים באתר, וכו`, אך לא כל פרט מידע המזהה אישית את המבקר באתר.

 

כמובן שאיננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק, אלא לביצוע התשלום, ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה. העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL . כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן. לאחר חיוב ההזמנה נמחקים ממאגרי המידע כל פרטי אמצעי התשלום של הלקוח.

 

המחוייבות שלנו לאבטחת מידע

אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו. אנו שומרים על המידע מעודכן, ומוודאים שימוש נכון בנתונים. יישמנו הליכים פיזיים, טכנולוגיים ואלקטרוניים כדי לאבטח את המידע שאנו אוספים באתר.

בכל שאלה ובירור בנושא זה ניתן ליצור קשר עם הממונה על הפרטיות באתר באמצעות מייל ובנושא ההודעה לציין "בנושא אבטחת מידע":

מייל:service@mobileland.co.il.


זמן אספקה ומשלוחים

מדיניות המשלוח באתר היא: ההזמנות ישלחו בדואר רשום(אלא אם ביקש הלקוח אחרת והוסיף דמי משלוח כפי שמצויין באתר) משלוח בדואר רשום אינו מבוטח על ידנו ואנו לא אחראים על גורל החבילה אלא האחריות עוברת לדואר ישראל, הזמנה ששולם בעדה משלוח עם שליח עד הבית תשלח באמצעות חברת דואר שליחים תוך 72 שעות (ובכל מקרה 72 שעות מתייחסים לימי עסקים!).

זמן האספקה הוא עפ"י הנקוב בדף המוצר. מספר הימים הנקוב מתייחס לימי עסקים בלבד (ימים א-ה ולא כולל ימי חג), מרגע הזמנת המוצר ובתנאי שההזמנה אושרה ושולמה במלואה. ככלל כל המוצרים מצויים במלאי וכי אם בשל נסיבות חריגות שלא ניתן היה לצפות בעת ביצוע ההזמנה אזל המוצר מהמלאי, תימסר על כך הודעה לצרכן תוך יום עסקים ויתאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי שווה ערך או בין ביטול העסקה בלא גביית דמי ביטול והשבת כספו במלואו. שימו לב שהזמנה טלפונית ללא אמצעי תשלום אינה מחייבת את האתר לספק את המוצר, ואינה משריינת את מחיר המוצר ללקוח. המחיר יקבע בתיאום עם הלקוח בעת מתן אמצעי התשלום ע"י הלקוח. במידה ולא התקבל אישור להזמנה ו/או במידה וציינתם בטופס ההזמנה שאתם מעוניינים להגיע ולאסוף את המוצר בעצמכם נעדכן אתכם ותוכלו לעשות זאת.


אחריות ושירות - תעודת אחריות .

 

לקוח נכבד

1.         אנו מודים לך על שבחרת לרכוש את הטלפון הסלולרי דלעיל. אנו בטוחים כי תהנה מאיכות הטלפון והשימוש בו.

2.         מוענקת לך בזאת תעודת אחריות למכשיר הטלפון הסלולרי דלעיל (להלן: המכשיר").

3.         אנא קרא בעיון רב את תנאי האחריות ובמידה ולא הבנת אחד מהם נשמח לעמוד לרשותך.

*           לתשומת ליבך: זכות ביטול עסקה למכשיר סלולרי ע"פ חוק מדינת ישראל הינו 14 יום מיום רכישתו, זאת בהתאם שבמכשיר לא נעשה כל שימוש והוא סגור באריזתו המקורית.  הצרכן ישא בדמי ביטול בשיעור של 5% מחיר המוצר או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם. במידה והעסקה בוצעה בכרטיס אשראי, תצורף עמלת סליקה בשיעור של 3% ממחיר המוצר.

 

תקופת האחריות

4.         תקופת האחריות למכשיר חדש הינה למשך 12 חודשים מיום רכישת המכשיר ולסוללה לתקופה של 6 חודשים מיום רכישתה, כל זאת בקפוף לתנאי האחריות המפורטים בנספח זה. 

5.         תקופת האחריות למכשירי מחודש הינה למשך 3 חודשים בלבד מיום רכישת המכשיר, אין אחריות על הסוללה, כל זאת בקפוף לתנאי האחריות המפורטים בנספח זה.

6.         האחריות הינה בתוקף עבור המכשיר שיובא על ידי פריפייד כארד בע"מ בלבד.

 7.         האחריות חלה אך ורק על המכשיר שנרכש ונועד לשימושך האישי בלבד. האחריות לא תחול על מכשיר שנרכש לצורך מכירתו לצד ג'.

 

התחייבות לתיקון או החלפה של המכשיר

8.         אנו נתקן לפי שיקול דעתנו המוחלט ללא תשלום קלקול הנובע מתקלת תוכנה ללא כל קשר לפגם בייצור ובלבד שהמכשיר נמסר לתיקון בשלמותו בתחנת השרות (מעבדת Cell-Fix) ברחוב ז'בוטינסקי 112, רמת גן.

9.         היה ומסיבה כלשהי לא נצליח לבצע תיקון למכשיר, תהיה זכאי להחלפת המכשיר במכשיר זהה או במכשיר מסוג ואיכות דומים ושווה ערך ליום המסירה כל עוד התקלה הינה תקלת תוכנה בלבד ואינה קשורה לפגם בייצור, הכל לפי שיקול דעתנו המוחלט וכנגד השבת המכשיר לבעלותנו כשהוא במצב טוב ותקין (הכולל ערכה מלאה) למעט התקלה וללא זכויות צד ג' כלשהו.

10.        תיקון המכשיר יעשה על ידנו עד 21 ימי עסקים ממועד המסירה. בתקופה זו בהתאם לזמינות המלאי תהא זכאי לקבל מכשיר חלופי בהתאם לנוהלי החברה.  

תנאים וסייגים לתוקף האחריות

11.        האחריות המוטלת עלינו בהתאם לכתב זה לא תחול במקרים שלהלן:

 

-                      נזק מכוון.

-                      כוח עליון.

-                      פעולה בזדון או ברשלנות.

-                      שימוש ותחזוקה לא נאותים ושלא על פי הוראות השימוש.

-                      נפילה, מכה, תאונה, חבלה שינוי וטיפול במכשיר שלא על ידי תחנת השרות.

-                      פעולה של תוכנה כלשהי, בין שנמצאת במכשיר ובין שהותקנה במועד מאוחר יותר שלא על פי הוראות השימוש.

-                      מגע עם נוזלים, לחות, חול, אבק ולכלוך.

-                      חשיפה לתנאי טמפרטורה גבוהה שחורגת ו/או שלא תואמת את המכשיר.

-                      שינוי מתח ואספקת חשמל שאינה תואמת את המכשיר.

-                      הטענת המכשיר במטען לא מקורי או לחלופין ללא תקן מכון התקנים או בסוללה לא מקורית.

-                      מספר סידורי IMEI לא תקין ולא קריא או אינו תואם לתעודת האחריות.

-                      נזק קוסמטי, שבר, שריטה, מכה, סדק, חיצוני או פנימי במכשיר.

-                      נזק, מכה, שבר, סדק ואו שריטות על מסך הטאצ'.

-                      תיקון במעבדה ו/או בתחנת שרות שלא קשורה ביבואן ו/או בתחנת השרות.

-                      שינויים ו/או התקנה של גרסת במכשיר ללא אישור CELLFIX.

-                      נזקים שנגרמו למכשיר מבלאי לא סביר.

 

הוראות שונות

12.        טרם מסירת המכשיר לתיקון יש לדאוג לגיבוי המידע שבו, אין אחריות לאובדן מידע השמור במכשיר.  

13.        יש תקלות מסוימות אשר לצורך תיקונן נדרש איפוס של המכשיר. במקרה שכזה אין אחריות למידע שנמצא במכשיר.

14.        בכל מקרה בו נדרש תיקון שלא נמצא בגדר האחריות נהיה רשאים שלא לתקן את המכשיר ו/או להודיעך בדבר עלות התיקון. המכשיר לא יתוקן אלא אם ניתנה הסכמתך לתיקון ולתשלום עבור התיקון.

15.        לא יבוצע תיקון למכשיר מבלי שצורפה למכשיר העתק מכתב אחריות זה.

16.        האחריות המפורטת בכתב אחריות זה הינה אחריות היבואן בהתאם לחוק ולא באחריות היצרן. בכל מקרה בו תיקון התקלה במכשיר דורש את התערבות הייצרן בחו"ל יהיה היבואן רשאי לחייב את הלקוח בעלות המשלוח בסך של כ – 180 ש"ח.  

 

מכשירים מתוצרת APPLE 

17.        בהתאם להוראות  APPLE העולמית האחריות לתיקון המכשיר הינה ב – APPLE STORE העולמית ולא באחריות היבואן. כל תיקון של המכשיר יבוצע בהתאם להוראות הייצרן ובעלות המשלוח לחו"ל בסך של 180 ש"ח. 

18.        זמן התיקון המשוער הינו לתקופה של 48 יום ממועד מסירת המכשיר לתיקון. בפרק זמן זה יהיה הלקוח זכאי לקבל מכשיר חלופי בהתאם לנמצא במלאי החברה. 

 

מכשירים מתוצרת HTC

 19.        בהתאם להוראות HTC האחריות לתיקון המכשיר הינה ב – HTC  ולא באחריות היבואן. כל תיקון של המכשיר יבוצע בהתאם להוראות הייצרן ובעלות המשלוח לחו"ל בסך של 180 ש"ח.

 20.        זמן התיקון המשוער הינו לתקופה של 48 יום ממועד מסירת המכשיר לתיקון. בפרק זמן זה יהיה הלקוח זכאי לקבל מכשיר חלופי בהתאם לנמצא במלאי החברה. 

 

שרות תיקונים מורחב

21.        מבלי לפגוע בתנאי כתב אחריות זה, הלקוח יהיה רשאי לקבל שרות תיקונים מורחב בעלות של 180 ש,ח לשנה והכל בהתאם לתקנון CELLFIX המפורט באתר שלהלן                 

                http://www.cellfix.co.il/contract          

* כתב האחריות מנוסח לעיתים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אולם הם מיועדים לגברים ולנשים כאחד.

 

 

ביטול הזמנה והחזרת מוצרים
 
ניתן לבטל עסקה תוך 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית. לעסק ישנה זכות לתבוע את הצרכן בשל הרעה משמעותית בערך המוצר. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, לא ייגבו דמי ביטול, בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם.

נדגיש כי סעיף זה תקף אך ורק עבור הזמנה טלפונית או רכישה מקוונת באתר. בעת רכישה בחנות של סמארט-פוןמדיניות החזרת המוצרים היא כפי שיפורט בשלט המוצג בחנות.

שירות לקוחות ויצירת קשר

אנו משתדלים לתת ללקוח מענה לכל שאלותיו.
הדרך המומלצת והמהירה לקבלת מענה מצוות השירות היא באמצעות הדואר האלקטרוני.
לשאלות בנושא קניית מוצרים ושירות לקוחות: service@mobileland.co.il

כמו כן ניתן לשוחח עם נציגי השירות בטלפון: 1-700-550-040

ניתן לבצע הזמנה דרך מספר הפקס הבא : 077-5405566

שעות העבודה וקבלת הקהל: 
ימים א - ה: 09:00 עד 20:00, יום ו`: 09:00 עד 15:00.

 

אנו בטוחים שתהיו מרוצים מהשירות והטיפול בהזמנתכם , נשמח לעמוד לרשותכם תמיד,

Mobileland